JA'Live

plaats hier aankondigingen en meer info over jouw activiteiten
(Gasten kunnen hier ook posten, zonder registratie)

Moderator: Moderators-Algemeen

JA'Live

Berichtdoor erik op 14 feb 2007 14:18

allerbeste mensen

de mensen die in of rond de jeugdraad hangen, horen mij al afkomen en denken dat ik een extreem saai persoon die alleen over een ding kan zeveren.
niets is minder waar, maar inderdaad, naast het jbp is ja'live hetgeen waar ik mee ga slapen en mee opsta. bij deze voel ik mij dan ook verplicht promotiegewijs hier iets op te posten.

ja'live vijfde verjaardag:
20 Oktober 2007 in CC 't Aambeeld

dixit

uw beminde ov
erik

Berichtdoor Lieve (Chiro) op 22 feb 2007 18:21

Amai, zo vroeg al reclame maken... You eat, sleap and live JA'LIVE? :wink: Ik heb zelfs nog geen vakje in me agenda om die datum op te schrijven, hij gaat maar tot september!

Btw... Waarom geen JA'live in de zomer? (nu ja, mei/juni of september/oktober)... Mss organisatorisch moeilijker, maar stel je voor, een écht outdoor festival in Aartselaar! :D

Zoen meloen,
Lieve
Lieve (Chiro)

Berichtdoor Johan op 23 feb 2007 14:24

Krijg het deze keer dan wél een meerwaarde? Vorig jaar vond ik de affiche alvast maar een incoherent samenraapsel van al dan niet getalenteerde groepen uit de regio.
Johan

Berichtdoor Stefan op 24 feb 2007 19:17

De organisatie staat natuurlijk altijd open voor opbouwende kritiek :D .
Voorstellen zijn zeker en vast welkom. Ja'live heeft zijn eigen stekje/forum nl. http://www.ja-live.be en dan gewoon doorklikken naar het forum
Stefan

Berichtdoor Danni op 26 feb 2007 12:41

Johan, enkele vraagjes:
Wanneer heeft de programmatie een meerwaarde voor jou? Je vind de line-up incoherent, hoe zou deze dan coherenter kunnen zijn?
Welke groepen (ja-live 2006) vond je wel en welke niet getalenteerd?

Groeten,
Danni
Danni

Berichtdoor ChiroLieve op 28 feb 2007 19:33

'k Ga tussendoor ff op een vraag voor Johan antwoorden: El Crème Glace Ques zijn BANGELIJK!!! Mogen dit jaar zeker terugkomen, misschien wel wa later op de avond want er was verdomd weinig enthousiasme op da vroege uur da ze moesten spelen ;-)
Die mannen blijken trouwens ook familie te zijn van een vriendin van mij... It's a small world after all.
ChiroLieve

Berichtdoor _Johan op 01 maart 2007 17:47

Danni schreef:Johan, enkele vraagjes:
Wanneer heeft de programmatie een meerwaarde voor jou? Je vind de line-up incoherent, hoe zou deze dan coherenter kunnen zijn?
Welke groepen (ja-live 2006) vond je wel en welke niet getalenteerd?

Groeten,
Danni

Goed, zal ik even overlopen:

Andreas Cactus Band
Komen van de jazzschool, dus van muzikale incompetentie kan ik ze niet betichten. Het leek voor mij wel meer achtergrond- dan "hey laat ons eens bewegen"-muziek.

Sopha
Funk-jazz-hiphopcollectief dat iedereen al op duizend-en-één kleine manifestaties aan het werk konden zien. Een beetje déjà-entendu: dat is zoiets al vijf jaar na elkaar naar Metallica op Werchter gaan kijken.

El Crème Glace Ques
Ja, ze zijn van Aartselaar dus er is iets voor te zeggen natuurlijk. Nadruk ligt duidelijk op de fun, meer moet dat soms niet zijn. (Maar liefst niet de hele tijd.)

Merdan Taplak
Goeie zet, daar is niks op aan te merken.

DJ Tino
Kan ik eveneens bezwaarlijk een slechte keuze noemen.

Le Baron Fauteille
Nog nooit van gehoord, dus geen commentaar te geven.

Bij nader inzien zat het qua coherentie wel goed, maar qua afwisseling was het dan weer minder. Een beetje veel uit dezelfde hoek: funk, soul, r&b, ska, hiphop, jazz. Dat de gitaren niet altijd de wet moeten dicteren, is uiteraard goed, maar door de (quasi) totale afwezigheid schiet je wel een groot deel van je doelpubliek voorbij.

Voor de rest niets dan respect voor de organisatoren van dit gezellige evenement, ik weet hoe moeilijk het is om iets de(r)gelijks uit de grond te stampen en een affiche gevuld te krijgen. Mocht er nog hulp nodig zijn, wil ik altijd wel een constructief handje toesteken.
_Johan

Berichtdoor Elke op 02 maart 2007 13:49

Hey Johan,

constructieve tips zijn altijd welkom :D

Dus als je bepaalde voorstellen hebt van groepjes ofzo, denk ik dat dat zeer hard geapprecieerd wordt. Hoe meer voorstellen, des te fijner het feestje kan worden!!

knuf
Elke

Berichtdoor Danni op 02 maart 2007 15:24

Thanx and respect to johan,

Merci voor de uitleg bij je vorige post, interessant om je gefundeerde mening te horen.

Greetz
Danni
Danni

Re: JA'Live

Berichtdoor Erik op 03 nov 2008 10:57

Beste JA'Livers,

nog eens een dikke proficiat voor het evenement dat er stond, ik heb nog maar alleen goede zaken gehoord van aanwezigen. Als het blijft groeien zoals vorige jaren, is binnenkort het sportpaleis zelfs te klein...
Voor diegene die toch opmerkingen hebben, let them know, dan kunnen ze volgend jaar een perfecte editie neerzetten!!!!!

dixit Erik
Erik

Keer terug naar Activiteiten